Żadnych tańców, kochana
Przeszczep się udał i Rose może wrócić do domu. Ale Marion nie sądziła, że wróci jako tyran. Marion znów spotyka Louisa, co jest jej jedyną ucieczką od rzeczywistości, a rutyna pracy Stéphane'a nie jest lepsza. Pascal potrzebuje porozmawiać o tym, przez co przechodzi jego rodzina. Widząc zmęczenie siostry, Claire zabiera swoje siostrzenice na dwa dni, ale weekend może przybrać nieoczekiwany obrót.
Przeszczep się powiódł i Rose może w końcu wrócić do domu. Ale Marion nie spodziewała się, że wróci jako tyran. Nie radząc sobie w domu, Marion ponownie spotyka Louisa, co jest jej jedyną ucieczką od rzeczywistości, a rutyna pracy Stéphane'a nie jest lepsza. Pascal, który do tej pory milczał, teraz zdaje się musieć porozmawiać o tym, przez co przechodzi jego rodzina. Vincent wpada na Alice na lotnisku i zdaje sobie sprawę, że lubi ją bardziej, niż myślał. Widząc, jak zmęczona jest Marion, Claire sugeruje, że zabierze swoje siostrzenice na weekend. Pomimo recept Rose, uwag matki i głupoty brata, Claire pozostaje silna, ale weekend może przybrać nieoczekiwany obrót.