Najlepsi
Dwunastoletni matematyczny geniusz Prem Patel odkrywa, że jego niedawno zmarły ojciec był znanym raperem. Postanawia zatem lepiej poznać życie i pasje taty. Prem, z głową pełną fantazji dotyczących hiphopowej muzyki, za wszelką cenę chce się dowiedzieć się, czy hip-hop jest jego ścieżką.