Zapach nowego auta
Po raporcie Saula Estes zgadza się na tajną operację z wykorzystaniem informacji zdobytych w Bejrucie, ale pieczę nad akcją powierza własnemu zaufanemu agentowi. Brody, który wciąż dochodzi do siebie po zajściach z konstruktorem bomb, przeżywa kolejny szok, gdy wpada na Carrie w centrali CIA. Zdawkowa propozycja pojednania zmienia się w sytuację, której żadne z nich nie mogło przewidzieć. Dana odkrywa, że coś łączy ją z Finnem Waldenem, synem wiceprezydenta.