Śmietanka Nowego Jorku
Zmuszony do konfrontacji twarzą w twarz z Punisherem, Daredevil zaczyna kwestionować moralność samozwańczego obrońcy prawa. Foggy i Karen próbują ratować kancelarię.
Daredevil budzi się jako jeniec Punishera. Prosi go, by przestał zabijać, bo wierzy, że każdy jest zdolny do dobra i że nawet najgorszy kryminalista zasługuje na drugą szansę. Punisher uważa, że to, co robi, jest konieczne – mordując kryminalistów, powstrzymuje ich przed czynieniem większego zła, podczas gdy Daredevil, raniąc ich, jedynie opóźnia to, co nieuniknione. W kulminacyjnym momencie rozmowy Punisher przyprowadza Grotto. Punisher daje Daredevilowi wybór, który stawia go przed moralnym dylematem.