Niepowstrzymany
Inżynier kolejowy (Denzel Washington) i młody konduktor (Chris Pine) próbują zatrzymać porwany pociąg wiozący trujący ładunek, który może zabić tysiące ludzi.
Trzymaj się mocno, przed tobą przejażdżka życia, w której Denzel Washington łączy siły z Chrisem Pinem w niezwykle ekscytującym thrillerze pełnym niespodziewanych zwrotów akcji. Tysiące istnień ludzkich wisi na włosku, kiedy porwany pociąg wiozący trujące i wybuchowe chemikalia zbliża się do centrum miasta Scranton w stanie Pensylwania. Tę śmiercionośną maszynę mogą powstrzymać tylko dwie osoby: doświadczony inżynier kolejowy (Denzel Washington) i młody konduktor (Chris Pine).