Nie w porządku
Ambitna młoda kobieta (Zoey Deutch) zdobywa uznanie i sławę, podając się za osobę, która przeżyła morderczy atak, ale wkrótce przekonuje się, że za internetowy rozgłos trzeba zapłacić straszną cenę.