Szczytny cel
Bez wiedzy Cheryl, która jest jeszcze na Florydzie, Jim wykorzystuje okazję do przekształcenia garażu w palarnię cygar i przekazuje wszystkie stare meble i ubrania dzieci na cele charytatywne. Gdy skończył wyładowywać ostatnie rzeczy dla niemowląt, Cheryl dzwoni do Jima ze specjalnym ogłoszeniem.