Projekt
Profesor Na, tzw. "pszczoła", na krawędzi bankructwa, przedstawia Cha Moosikowi finansistę Junga Sukwoo. Sukwoo, początkowo podejrzliwy wobec Moosika, w końcu traci czujność i trwoni wszystkie pieniądze. Tymczasem Kim Sojung, która pracuje w hotelu Moosika, poznaje Philipa.