Ostatnie Święto Dziękczynienia
Przyjaciele Cama i Mitchella myślą, że para się rozstała i opowiadają się po jednej ze stron. Haley chce przygotować kolację z okazji Święta Dziękczynienia.
Przyjaciele Camerona i Mitchella błędnie zakładają, że para się rozstała i opowiadają się po jednej ze stron. Haley chce przygotować kolację z okazji Święta Dziękczynienia, żeby podziękować Claire i Philowi za pomoc w opiece nad bliźniakami. Jay zaprasza Phila i Dylana, aby wspólnie przetestować najnowszy model złożonego przez niego samolotu. Phil wierzy, że tym razem zrehabilituje się po nieudanym wypadzie z Jayem sprzed 10 lat.