Dokument ukazuje kulisy powrotu Ewana McGregora i Haydena Christensena do ról Obi-Wana Kenobiego i Anakina Skywalkera. Zobacz, jak pod wodzą reżyserki Deborah Chow ekipa filmowa kreuje nowych bohaterów i złoczyńców, którzy u boku kultowych postaci z filmowej sagi „Gwiezdne wojny” opowiadają nieznaną dotąd historię.