Oko w oko z rekinem
Pionierka w dziedzinie podmorskiej kinematografii i badań nad rekinami, Valerie Taylor, to prawdziwa legenda w świecie nurków. Dzieło jej życia stanowi źródło ogromnej części wiedzy, którą posiadamy dziś o rekinach. Poprzez niezwykłe archiwalne ujęcia podwodne i wywiady z samą Valerie film „Oko w oko z rekinem” ukazuje przemianę tej nieustraszonej badaczki oceanów z mistrzyni łowiectwa z włócznią w zagorzałą obrończynię rekinów.