Rozpoczyna się konkurs innowacji chirurgicznych.
April odpowiada za nowy konkurs innowacji chirurgicznych w Grey Sloan, a lekarze chętnie zgłaszają swoje projekty. Tymczasem stara przyjaciółka Catherine przedstawia jej i Jacksonowi szokujący pomysł, a Meredith zajmuje się powracającym pacjentem, którego przypadek staje się inspiracją dla jej konkursowego projektu.