Opowieść wigilijna Muppetów
Muppety interpretują klasyczną opowieść Karola Dickensa w wyjątkowy sposób – prezentują historię Scrooge'a, którego pewnej Wigilii nawiedzają duchy Świąt dawnych, obecnych i przyszłych. Z pomocą życzliwego i skromnego Boba Cratchita (Kermit Żaba) i jego rodziny, zjawy otwierają oczy i serce Scrooge’a na prawdziwe znaczenie Bożego Narodzenia.