Osobliwy dom pani Peregrine
Reżyser Tim Burton przedstawia iście fantazyjną przygodę. Kiedy Jake odkrywa tajemnicę obejmującą różne wymiary rzeczywistości i czasy, odkrywa także sekretny świat dzieci z niezwykłymi mocami, w tym lewitującą Emmę, pirokinetyczną Olive i niewidzialnego Millarda. Wkrótce jednak pojawia się niebezpieczeństwo i dzieci muszą połączyć siły, aby ochronić świat tak niezwykły jak one.