Ostatnie zamówienia
Z East River zostaje wyłowione ciało właściciela baru. Castle i Beckett docierają do zapomnianych tuneli i przejść zbudowanych w Nowym Jorku pod koniec poprzedniego wieku. Castle zastanawia się nad kupnem pewnej knajpy.