Out of the Fog
Nicea, południe Francji, rok 1978. W Wigilię Annie odbiera telefon od swojej córki, która przed laty odeszła z domu i wstąpiła do sekty. Z policją u swojego boku Annie ma tylko kilka minut, by dowiedzieć się, gdzie jest jej córka, i ocalić ją przed masowym samobójstwem.