Przesada
Castle i Beckett prowadzą sprawę dotyczącą kradzieży i morderstwa. Beckett zastanawia się, czy nie włączyć w nią Demminga. Kiedy to robi, Demming i Castle zaczynają współzawodniczyć o jej uwagę.