Fikcja czy rzeczywistość?
W latach 90. fantazja i rzeczywistość przenikają się, gdy powstają nowe światy, w których wojny toczą się jak w grach wideo, a dinozaury powracają do życia.
Wraz z postępem technologicznym lat 90. zacierają się granice między fantazją a rzeczywistością, w świecie, w którym wojny toczą się jak gry wideo, a gry wideo jak wojny, i wydaje się, że nikt nie dostrzega różnicy. Ale kiedy Hollywood wykorzystuje boskie moce tworzenia, budując nowe światy i płodząc nowe bestie, rzeczywistość już nigdy nie będzie taka sama.