Nowe życie Penny – część 1
Penny, sekretna córka Bakìi, najsłynniejszej obecnie gwiazdy popu, wraz z przyjaciółką Camillą w tajemnicy postanawiają wziąć udział w przesłuchaniach do szkoły M.A.R.S. Penny jest zafascynowana tajemniczym młodym piosenkarzem.
Penny, sekretna córka Bakìi (najsłynniejszej gwiazdy popu ostatnich lat), i jej przyjaciółka Camilla w tajemnicy postanawiają wziąć udział w przesłuchaniach do szkoły M.A.R.S. Camilla jest bardzo szczęśliwa, ponieważ jest zakochana w Sebastianie i nie może się doczekać, aż go znowu spotka. Penny słyszy Sebastiana śpiewającego z ojcem na placu i jest zafascynowana chłopakiem. Umawiają się na spotkanie, Penny daje mu swój szczęśliwy amulet. Chwilę później jego ojciec Mitch zostaje z niewyjaśnionych powodów zabrany przez policję. Po zakończeniu przesłuchania Penny będzie musiała stawić czoła matce, mimo że wynik wciąż nie jest pewny.