KomediaAnimacja
Gdy umiera ciocia Lois i zostawia Griffinom swoją willę, Peter chętnie się do niej wprowadza i zaczyna żyć jak król. Kiedy daje się ponieść emocjom podczas aukcji i licytuje dzieło sztuki za dziesięć milionów dolarów, jest zmuszony wymienić za nie swój nowy dom. Odkrywszy, że rezydencja była burdelem i nie jest warta ani grosza, musi szybko się wycofać, aby uratować sytuację.