Piękna i Bestia: 30. rocznica
Z okazji 30. rocznicy powstania animowanego klasyka ten program specjalny łączący w sobie animację i live-action przedstawia uwielbiany przez fanów film wraz z nowymi występami muzycznymi, scenografią i kostiumami inspirowanymi klasyczną opowieścią.