Pluto's Surprise Package
Pluto próbuje przynieść pocztę do domu, ale jedna tajemnicza paczka odmawia współpracy. Wewnątrz znajduje się uroczy żółw, który ma własne plany, co prowadzi do przezabawnego starcia charakterów pomiędzy psem Pluto i jego niedoszłą specjalną przesyłką.