Podróż bohatera: za kulisami filmu „Percy Jackson i bogowie olimpijscy”
Bycie półbogiem nie jest proste, ale granie półboga też nie. Wcielenie się w ukochanych bohaterów wielu dzieci było dla Walkera, Leah i Aryana nie lada wyzwaniem. Odwiedź tę trójkę młodych herosów oraz innych zaangażowanych w powstanie serialu twórców na planie „Percy’ego Jacksona i bogów olimpijskich”. Dołącz do ich podróży po świecie bogów, gdzie bitwy z przeróżnymi potworami są na porządku dziennym, a popisom kaskaderskim nie ma końca. A do tego jeszcze szkoła… Produkcja firmy Evolve Studios odkrywa tajemnice powstania tej magicznej opowieści o drodze pełnej wyzwań i dorastaniu do roli bohatera.