Podróże Guliwera
Jack Black jest olbrzymem w tej epickiej komedii przygodowej opartej na klasycznej opowieści. Gdy w wyniku katastrofy statku urzędnik pocztowy Guliwer (Black) trafia na baśniową wyspę Liliput, przemienia się w giganta. Niewiarygodnymi opowieściami i bohaterskimi czynami Guliwer podbija serca maleńkich Liliputian, lecz gdy beztrosko narazi swoich nowych przyjaciół na niebezpieczeństwo, będzie musiał znaleźć sposób, aby wszystko naprawić.