Północne Kopalnie
Są takie noce, gdy w kopalniach regionu Coron odbijają się echem nieme krzyki górników pogrzebanych żywcem w 1906 roku podczas tragedii w Courrières, najstraszniejszej katastrofy kopalni w Europie.
Są takie noce, gdy w kopalniach regionu Coron odbijają się echem nieme krzyki górników pogrzebanych żywcem w 1906 roku podczas tragedii w Courrières, najstraszniejszej katastrofy górniczej w Europie. Kapitan policji Tess Borski z rodziną wraca do północnej Francji, gdzie kobieta spędziła dzieciństwo. Wierzy, że wnętrzności Ziemi zamknęły się wraz z tragedią, która zniszczyła ówczesną klasę robotniczą. Wkrótce wraz z szefem policji Françoisem Dubois staje w obliczu serii dziwnych zbrodni, które powoli budzą bolesną przeszłość.