Nawiedzeni
W Halloween służby ratownicze spieszą na ratunek do nagłych wypadków na cmentarzu, na nawiedzonej przejażdżce i upiornej hollywoodzkiej paradzie. Tymczasem Maddie sądzi, że zadzwonił do niej duch zaginionego turysty, Hen musi zdecydować o życiu ojca, który ją porzucił, a Eddie nawiązuje kontakt z dawno niewidzianą żoną.