KomediaAnimacja
Blue i Bingo mają ostatniego balona i mama proponuje, żeby pobawić się w „Niespadajkę”. Kiedy dołącza do nich tata, zabawa staje się niezwykle trudnym wyzwaniem.
Mama proponuje, by Blue wykorzystała swój ostatni balon do zabawy w „Niespadajkę”, która polega na odbijaniu go tak, żeby nie spadł na ziemię. Na początku zabawa wydaje się łatwa, ale tata postanawia podnieść poziom trudności – włącza wiatrak i dmuchawę do liści, które miotają balonem po całym pokoju, a w końcu wydmuchują go za okno. Kiedy balon dryfuje poza posesję, Lucky i jego tata lecą na ratunek i odbijają go z powrotem na teren ogrodu Blue. Tata posuwa się o jeden krok za daleko i odbija balon tak mocno, że ten spada na trawę i pęka. Teraz musi ponieść konsekwencje i rozpoczyna się zabawa w „tatusiowy balon”.