Presto
Dostojność. Gracja. Tajemniczość. Niczego innego nie oczekujemy od wielkiego magika z przełomu wieków, Presto. Ale kiedy Presto zapomina nakarmić swojego królika o jeden raz za dużo, cóż, nie wiadomo, czego się spodziewać. Ten komiczny film krótkometrażowy od Pixar Animation Studios śledzi eskalujące popisy niesamowitego Presto, jego królika Aleca i tego, co dzieje się na scenie, gdy ego gwiazdorskiego magika prowokuje wymyślną zemstę ze strony jego zaniedbanego futrzaka.