Zderzenie
Athena i reszta załogi spieszą na pomoc ofiarom karambolu spowodowanego przez pijanego kierowcę. Maddie zaczyna rodzić, a Hen i Karen są zdruzgotane, gdyż muszą przygotować swoją przybraną córeczkę Nię na spotkanie z jej biologiczną matką.