Kłopoty z trollem / Kanionowa Rozgrywka
Król Ludwig prosi, by ekipa Mikiego pomogła mu udobruchać zrzędliwego trolla. Daisy próbuje przestrzegać zasad, biorąc udział w Kanionowej Rozgrywce.