Ramię za milion dolarów
„Ramię za milion dolarów” opowiada o agencie sportowym JB Bernsteinie, którego przyszłość zależy od tego, czy znajdzie w Indiach zdolnego miotacza-krykiecistę, który da radę dostać się do amerykańskiej Major League Baseball.
Film opowiada prawdziwą historię agenta sportowego JB Bernsteina, który decyduje się na rozpaczliwy krok, gdy jego kariera utyka w martwym punkcie. Obmyśla plan, który pozwoli mu znaleźć nową gwiazdę baseballa. Wyrusza do Indii, by znaleźć zdolnego miotacza wśród tamtejszych krykiecistów. Z pomocą zrzędliwego, lecz spostrzegawczego selekcjonera-weterana znajduję dwóch osiemnastolatków, którzy nie mają pojęcia o baseballu, ale ciskają zawrotnie szybkie piłki. Licząc na bajeczny kontrakt i szybki zarobek JB sprowadza chłopaków do Ameryki. Ci nigdy wcześniej nie wyjeżdżali poza granice swojej wioski, więc czują się w Stanach równie obco, jak JB w podróży przez Indie. W trakcie szkolenia chłopcy poznają tajniki baseballa, a JB dostaje cenną, życiową lekcję o znaczeniu rodziny.