Recess: Taking the 5th Grade
To zupełnie nowy rok szkolny, a paczka przyjaciół z impetem przechodzi do piątej klasy. Jednak dzieciaki stają jak wryte, gdy odkrywają niepożądane zmiany: nie ma pizzy, placu zabaw ani szkolnych szafek. Co gorsza, ich nauczycielką okazuje się zrzędliwa pani Finster. To już za dużo dla T. J.-a, który postanawia znaleźć sposób na obronę wartości jego paczki i poprawę warunków w ich ukochanej szkole. Piąta klasa wydobywa z każdego to, co najlepsze, nawet z pani Finster i dyrektora Prickly’ego.