Rekiny kontra delfiny: zabójcze starcie
Od tysięcy lat dzielą się one wodami oceanów, ale naukowcy dopiero zaczynają rozumieć złożoną relację między rekinami a delfinami. Ekipa programu Rekiny kontra delfiny podąża za zespołem ekspertów, którzy podróżują do epicentrum tej brutalnej walki — Zatoki Rekina w Australii — aby odkryć sekrety walk pomiędzy rekinami a delfinami przy użyciu nowych badań i najnowocześniejszych technologii.