Ekstremalne akcje ratownicze
W ostatnim odcinku sezonu przyglądamy się całemu sezonowi akcji ratunkowych oraz akcji, w której wszystko poszło nie tak. Ratownicy z Thord, Bjørn i reszta ekipy zbierają się, aby spojrzeć wstecz na miniony sezon. Opowieści o życiu i śmierci, pomysłowości, trudnej pogodzie i dziwne historie obcokrajowców zagubionych w zaśnieżonych górach na letnich oponach. Ekipa ogląda nagrania w mieszkaniu Olava i powraca do momentów, które każdego siłacza doprowadziłyby do płaczu, śmiechu lub krzyku.