Robin Hood
Sam zawiera układ z Schäferem, afro-niemieckim królem drezdeńskiego półświatka. Yvonne odkrywa nowe informacje na temat tajemniczej śmierci ojca Sama, ale jest oburzona, gdy Sam włamuje się w nocy do domu domniemanego mordercy. Powstaje konflikt między Samem a ludźmi Alexa, z których nie wszyscy chcą wykonywać polecenia Schäfera. Sam staje po stronie Schäfera. Sprawy szybko nabierają tempa, aż w końcu ktoś gnie.
W firmie ALPHA nie dzieje się dobrze. Potencjalni klienci nie mają pieniędzy na opłacenie ochrony, a Sam i Alex są coraz bardziej zdesperowani. Aby rozkręcić interes, Sam zawiera pakt z diabłem – nawiązuje złowrogą przyjaźń z Afro-Niemcem, nazwiskiem Schäfer, królem drezdeńskiego półświatka. Yvonne odkrywa nowe informacje na temat tajemniczej śmierci ojca Sama, ale jest oburzona, gdy Sam włamuje się w nocy do domu domniemanego mordercy. Powstaje konflikt między Samem a ludźmi Alexa, z których nie wszyscy zgadzają się wykonywać polecenia Schäfera. Sam staje po stronie Schäfera. Sprawy szybko nabierają tempa, aż w końcu ktoś gnie. Sam postanawia wyjechać z Niemiec.