Rodzinny dom wariatów
W rodzinnym domu Stonesów wybucha chaos, gdy najstarszy syn przyjeżdża na święta z nową narzeczoną. Niestety jego wybranka nie przypada rodzinie do gustu, za wyjątkiem brata, który zakochuje się w niej od pierwszego wejrzenia.
„Rodzinny dom wariatów” to zabawna komedia o corocznym zjeździe świątecznym rodziny Stone'ów z Nowej Anglii. Najstarszy syn przyjeżdża do domu na święta z nową narzeczoną, by przedstawić ją rodzeństwu i rodzicom. Niestety sztywna karierowiczka z Nowego Jorku nie budzi sympatii u mającej za nic konwenanse rodziny. Nim święta dobiegną końca wiele się zmieni: wyjdą na jaw skrywane tajemnice, niektóre związki nie przetrwają, inne dopiero się narodzą, a rodzina Stone'ów pokona przeciwności dzięki niezwykłej sile miłości.