Roy
Schwytany w pułapkę samotnej egzystencji, odizolowany od ludzi wdowiec, Roy, spędza całe dnie na losowym wydzwanianiu do nieznajomych z książki telefonicznej, szukając w ten sposób namiastki towarzystwa. Ale kiedy przypadkowo dzwoni do pracownicy infolinii dla dorosłych, Cary, rodzi się między nimi nieprawdopodobna przyjaźń, która pomoże im obojgu odkryć radość życia na nowo.