Rozmowa
Walter zostaje wynajęty przez rodzinę zaginionego mężczyzny, którego poszukuje także agent FBI. W rozwiązaniu sprawy pomagają wspomnienia Leo o jego zmarłej rodzinie.
Młoda dziewczyna prosi Waltera o pomoc w odnalezieniu niedawno zaginionego ojca. Choć na początku Walter nie jest zainteresowany sprawą, zaczyna się nią zajmować, gdy odkrywa, że mężczyzna rozmawiał z pewną osobą parę minut po zadzwonieniu do rodziny. Natomiast Leo jest przybity nadchodzącymi urodzinami swojej córki i znów zaczyna odczuwać chęć zemsty.