Rushmore
„Rushmore” to opowieść o zdolnym, zbuntowanym nastolatku imieniem Max Fischer (Jason Schwarztman), uczęszczającym do elitarnej akademii Rushmore. Max jest redaktorem naczelnym szkolnej gazetki, przewodniczącym licznych klubów i stowarzyszeń, a także jednym z najgorszych uczniów w szkole, któremu bez przerwy grozi wydalenie. Świat Maxa wali się w gruzach, gdy zakochuje się w swojej nauczycielce, pani Cross (Olivia Williams) i postanawia wznieść akwarium na jej cześć. Niestety okazuje się, że musi rywalizować o jej względy z miejscowym magnatem, właścicielem huty stali, panem Blume (Bill Murray), który jest też ojcem jego dwóch kolegów z klasy.