Satelita miłości
Kiedy Ben przygotowuje nowe auto medyczne do pracy w terenie, jego podejrzenia co do Sullivana i zaginionego fentanylu nadal rosną. Jack i Rigo próbują spojrzeć ponad to, co ich dzieli, gdy są zmuszeni do współpracy.