Second Souffle
Film zagłębia się w życie szóstki surferów, którzy zrywają z rutyną, aby realizować swoją pasję w Maroku. Edouard Delpero i Vincent Duvignac równoważą profesjonalne wyprawy z osobistym odrodzeniem, podczas gdy Youssef Drouich i Selim Barkat walczą o demokratyzację surfingu. Adrien Valéro i Heremoana Luciani współtworzą marokańską scenę surfingową i opowiadają o nadchodzących projektach.