Kłamstewka i sekreciki
Sezon rozpoczyna się po trzech miesiącach, kiedy Star wraca do domu z trasy koncertowej. Losy Alex i Simone zostają w końcu wyjaśnione. Rodzeństwo Carlotty i Cassie wciąż ze sobą rywalizuje.
Sezon zaczyna się po upływie trzech miesięcy, kiedy Star wraca do domu z trasy koncertowej. Losy Alex i Simone zostają w końcu wyjaśnione. Rywalizacja rodzeństwa Carlotty i Cassie trwa nadal, a obie zmagają się ze skutkami wielkiego błędu, który popełniła Cassie. Christine w tej sytuacji znajduje się między młotem a kowadłem. Kiedy Carlotta jest przyparta do muru, Mateo Ferrera wystawia na próbę siłę i przyszłość Midtown Sound, a po niezwykle ważnym obwieszczeniu Star wciąż pozostaje wiele pytań bez odpowiedzi.