Lęk separacyjny
Niemal dwa lata po ataku na ambasadę w Islamabadzie Carrie rozpoczyna nowe życie w Berlinie. Jej spokój zostaje jednak zagrożony, gdy prośba szefa zbliża ją do niebezpiecznego świata, który zostawiła za sobą.