To tylko przyjaźń?
Penny zmaga się z wieloma problemami: nie wie, co tak naprawdę czuje do Roba i Seba, pokłóciła się z Camillą, a w szkole ma nową rywalkę, Martę.
Penny zmaga się z wieloma problemami: nie wie, co tak naprawdę czuje do Roba i Seba, pokłóciła się z Camillą, a w szkole ma nową rywalkę, Martę. Penny wyjaśnia swoje wątpliwości Sebowi, który z nią zrywa. Penny znajduje wsparcie u Roba i godzi się z Camillą. Sasha, dzięki interwencji Penny, odwiedza Vicky i przekonuje ją do powrotu do szkoły.