Sprawa życia i śmierci
Dziennikarz Lee odbywa upragniony wywiad z Shenem, wpływowym zabójcą na usługach gangu oraz głównym podejrzanym o masakrę rodziny Yeh. Shen chlubi się swoją gangsterską przeszłością, ale nie chce przyznać się do winy. Okazuje się, że Lee jako jedyny przeżył mord swojej rodziny i nalega, by Shen zdradził mu prawdę.
W trakcie aukcji charytatywnej dziennikarz Lee kupuje obraz, by zyskać pretekst do spotkania z jego twórcą, który aktualnie odbywa karę więzienia. Shen był niegdyś wpływowym cynglem na usługach mafii i jest głównym podejrzanym w sprawie brutalnego morderstwa rodziny Yeh. W dzień wywiadu Shen chlubi się swoją gangsterską przeszłością i kolejnymi zleceniami dla potężnego mafiozy, nie chce jednak rozmawiać o pogromie rodziny Yeh. Oskarżono go o zbrodnię mimo wybrakowanych dowodów, za motyw wskazując chciwość, ale Shen zaprzecza, aby miał cokolwiek wspólnego z zabójstwem. Gdy Lee próbuje dociec prawdy, skazany zdaje sobie sprawę, że jego rozmówca jako jedyny przeżył tamtą masakrę.