Pan Crocket
Samotna matka myśli, że znalazła sposób, aby uspokoić swoje dziecko. Jest nim kaseta wideo z nagraniem dziwacznego programu dla dzieci zatytułowanego „Świat pana Crocketa”. Jednak mroczny i bardzo krwawy sekret tylko czeka, by z wnętrza kasety wedrzeć się do ich domu.