Sri Lanka: Island of Hope
Podczas Festiwalu Pełni Księżyca w Kataragamie, słonie dzielą pielgrzymów, spełniając obietnice złożone hinduskiemu bogowi wojny. Weddowie czczą Valli Ammę. Muzułmanie odwiedzają meczet Khizar-Thakkiya, będący częścią wielowyznaniowego miejsca pielgrzymek na Sri Lance. Festiwal łączy obchody religijne i metafizyczne, lecz stoi przed wyzwaniami związanymi z zawłaszczaniem kultury.