Odważne serce
Walka Tomanu z Tenjiku jest burzliwa, ale najlepsi wojownicy Tomanu jeden po drugim odpadają z bitwy. Jednakże Takemichi za każdym razem znów staje na nogi, bez względu na to, ile razy pobije go Kakucho. Kisaki interweniuje, by wszystko zakończyć, ale Takemichi mu nie ulega.