Strażnicy Galaktyki
Nova i Spider-Man łączą siły ze Strażnikami Galaktyki podczas kosmicznej przygody.
Nova i Spider-Man łączą siły ze Strażnikami Galaktyki podczas kosmicznej przygody, aby uratować Ziemię przed zagładą.