Mehiläiskesä
Niepokojąca się o środowisko Eedi postanawia rzucić studia i zająć się pszczelarstwem, w czym niechętnie pomaga jej matka, Anne. Anne nie boi się o przyszłość, za to przerażają ją pszczoły. Obie kobiety niebawem przekonują się, że ratowanie pszczół nie należy do łatwych zadań.